Loading products...
x

Log ind

Indtast din email eller brugernavn og adgangskode

Har du glemt din adgangskode?

x

Vi skal nok hjælpe dig

Indtast din email og vi sender en ny adgangskode

<
0
 
 
 
  1. 01. Hvor langt er min ordre?

    Vi har henholdsvis 1-2 og 3-6 dages levering afhængigt af produktet, dette står beskrevet på det enkelte produkt samt på din kvittering. Når ordren afsendes fra lageret modtager du en mail med informationer samt tracking numre, vær opmærksom på at der kan gå op til 24 timer fra modtagelsen af mailen, til du kan følge pakken på linket. Skulle det mod forventning ikke virke, skriv til [email protected], husk at noterer dit ordrenummer.

  2. 02. Hvad indebærer medlemskabet?

    Hos Flipsu har du mulighed for at købe produkterne til en fordelagtig medlemspris. Vi har altid mere end 10.000 produkter på lager, indenfor skønhed, mode og husholdning. Hvis du vælger at købe til medlemspriser, opretter du automatisk medlemskab hos Flipsu. Den første måned som medlem er gratis, herefter koster det 89 kr. forud, men med besparelse op til 80% er det hurtigt tjent ind igen. Som medlem har du gratis standardlevering og kan nemt melde dig ud, under din profil på hjemmesiden.

  3. 03. Hvordan returnerer jeg et produkt?

    Hos Flipsu.dk har vi udvidet returret på 30 dage, du sender blot produktet til:

    Pakkehotellet
    Att. Flipsu.dk
    Råsøvej 23
    4160 Herlufmagle

    Husk at vedlægge navn, ordrenummer og e-mail i pakken, så vil vi hurtigst muligt få ekspederet sagen. Drejer det sig om reklamationer på produkter, bedes du forudgående skrive en mail til [email protected] for at finde den bedste løsning.

  4. 04. Hvordan opsiger jeg mit medlemskab?

    Vi ønsker selvfølgelig at beholde dig som medlem, men det er naturligvis helt op til dig, hvornår du ønsker at opsige dit medlemskab hos Flipsu.dk. Vælger du dog at opsige dit medlemskab, inden for den første måned, der er gratis, mister du den eventuelle resterende tid af gratisperioden. Der er ingen bindingsperiode på dit medlemskab. Du opsiger medlemskabet ved at gå ind på min profil.

  5. 05. Er produkterne ægte?

    Alle vores produkter er 100% ægte. Vi køber produkterne direkte hos producenterne og hos de største leverandører i EU. Vi giver garanti for 100% ægthed på alle vores mærkevarer - uden forbehold! Derfor kan vi også holde priserne nede, da vi undgår fordyrende mellemled.

  6. 06. Kan jeg handle hos Flipsu.dk uden at blive oprettet som medlem?

    Hos Flipsu.dk kan du handle både som medlem og ikke-medlem. Når du foretager dit første køb til medlemspriser, accepterer du medlemskabet, medmindre du fravælger denne del.
    Fordelene ved at være medlem er, at du kan handle vores produkter til indkøbspriser og derfor kan spare op til 80 %, og dermed er et medlemskab hurtigt tjent ind, herudover vil du som ikke-medlem blive opkrævet 39 kr. for fragt.

  7. 07. Kan jeg annullere en bestilling, jeg har foretaget på Flipsu.dk?

    Det er kun muligt at annullere en bestilling, inden lageret begynder håndteringen af ordren, og det bør derfor ske hurtigst muligt, efter bestillingen er foretaget. Du annullerer en ordre ved at sende os en mail på [email protected].
    Når du ikke at annullere din ordre, inden lageret har påbegyndt håndteringen af varerne, har du mulighed for at gøre brug af din fortrydelsesret. Henvend dig til kundeservice på [email protected] for yderligere informationer.

  8. 08. Er det muligt at afhente varer fysisk?

    Det er desværre ikke muligt at afhente varerne fysisk, produkterne sendes kun online med valgte distributør, GLS eller DAO. Kontoret og lageret er ikke placeret samme sted og det er derfor ikke muligt at afhente i kundeservice.

  9. 09. Andre spørgsmål

    Kundeservice sidder klar til at besvare dine spørgsmål på [email protected], vi har max 24 timers svartid på hverdage. Vores reception på tlf. 26 28 88 62 kan henlede til hvilken afdeling du skal kontakte, ikke svare på spørgsmål, de sidder klar hverdage 10-14.