Loading products...
x

Log ind

Indtast din email eller brugernavn og adgangskode

Har du glemt din adgangskode?

x

Vi skal nok hjælpe dig

Indtast din email og vi sender en ny adgangskode

<
 

HANDELS- OG MEDLEMSBETINGELSER FOR FLIPSU.DK

 

BESTILLING

 

I vores menu her på siden kan du klikke dig igennem vores væld af pleje-, skønheds- og husholdningsprodukter 24 timer i døgnet. Når du har fundet frem til de produkter, du ønsker, vælger du antal osv. og går videre til kassen. Du skal være fyldt 18 år og have et gyldigt betalingskort, som vi modtager, for at kunne bestille et eller flere produkter hos Flipsu.dk.

 

Kan du ikke finde det produkt, du søger, er du altid velkommen til at kontakte os på [email protected] med forespørgsler til nye produkter på siden.

 

BETALING

 

Du kan betale med Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard uden ekstra kortgebyr. Betaling af produkter samt medlemskab kan kun ske med et gyldigt betalingskort og beløbene trækkes først, når dit medlemskab påbegyndes, eller når de bestilte varer er afsendt fra vores lager. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Når du har foretaget et køb hos Flipsu.dk, modtager du en ordrebekræftelse pr. mail, hvor du kan se din bestilling, samlet pris og en forventet leveringsdato. Det er en god idé at gemme ordrebekræftelsen, da denne fungerer som en kvittering for dit køb.

Alle priserne er oplyst inkl. moms, priserne er aktuelle dagspriser og handler/aftaler på flipsu.dk indgås på dansk.

 

ANNULLERING AF BESTILLING

 

Det er kun muligt at annullere en bestilling, inden lageret begynder håndteringen af ordren, og det bør derfor ske hurtigst muligt, efter bestillingen er foretaget. Du annullerer en ordre ved at sende os en mail på [email protected]

Når du ikke at annullere din ordre, inden lageret har påbegyndt håndteringen af varerne, har du mulighed for at gøre brug af din fortrydelsesret. Læs mere om denne under ”Fortrydelses- og returret”.

FRASKRIVELSE AF ANSVAR

 

Vi tager forbehold for eventuelle ændringer af afgifter og priser, da priserne på GN Triova ApS (flipsu.dk) er dagspriser. Derudover tager vi forbehold for force majeure, som dækker over arbejdskonflikter og mangelfulde eller forsinkede leverancer fra vores underleverandører.

FORSENDELSE OG LEVERING

 

Når din pakke er afsendt fra vores lager, modtager du en mail eller SMS med besked herom, så du har en fornemmelse af, hvor langt din pakke er nået. Fra denne mail har du også mulighed for at ”tracke” din pakke. Levering til pakkeshop er gratis for medlemmer og levering til din adresse (omdelt) kan have en højere merpris, der oplyses ved ordreafgivelse.

 

Vi forsøger at give vores kunder så kort ventetid som muligt, og derfor er den forventede leveringstid på 1-2 dage på varer sendt fra vores lager, varer fra fjernlager kan have en leveringstid på 3-6 dage, dette oplyses på den enkelte vare, i indkøbskurven og din kvittering. Varerne bliver leveret med GLS eller DAO og kan bestilles til både en hjemme- eller firmaadresse eller til en pakkeboks. flipsu.dk har ansvaret for dine varer, indtil de leveres til dig på den angivne adresse. Leveringsmetoden kan dog uden varsel ændres af Flipsu, såfremt det ikke er muligt for fragtfirmaet at levere pakken af hensyn til pakkens størrelse, vægt, forkert angivet adresse eller hindret adgang til adressen.

 

OPSIGELSE OG BINDINGSPERIODE

 

Vi ønsker selvfølgelig at beholde dig som medlem, men det er naturligvis helt op til dig, hvornår du ønsker at opsige dit medlemskab hos GN Triova ApS (flipsu.dk), og opsigelsen påvirker ikke den købte tid, der allerede er registreret på din profil. Vælger du dog at opsige dit medlemskab, inden for de første 30 dage, der er gratis, mister du den eventuelle resterende tid af gratisperioden. Der er altså ingen bindingsperiode på dit medlemskab.

 

Du opsiger medlemskabet ved at gå ind på ”Min profil”.

Udløber dit betalingskort, eller er det allerede udløbet, kan du nemt gå ind på din profil, indtaste dine nye kortoplysninger og dermed opretholde medlemskabet.

Opsiges medlemskabet, deaktiveres medlemskabet, ønsker du at genaktivere medlemskabet igen, skal du blot foretage et køb på hjemmesiden, dette gælder også i opsigelsesperioden.

 

Medlemskab

 

flipsu.dk er en medlemsklub, hvor du kan opnå store rabatter på alle de kendte mærkevarer indenfor skønhed, parfume og husholdningsprodukter. For at blive medlem skal du være fyldt 18 år og kunne godkende betingelserne for et medlemskab. Er du ikke fyldt 18 år, kan dine forældre eller værge oprette et medlemskab for dig. flipsu.dk er kun for privatpersoner og abonnementet opkræves månedsvis forud, fra den dag du fortog din ordre, eller genaktiverede dit medlemsskab. De første 30 dage som medlem hos Flipsu.dk er gratis, hvorefter prisen pr. måned udgør 89 DKK i et løbende medlemskab indtil dette opsiges. Har du tidligere været medlem, vil du betale 89 DKK forud for 30 dage, indtil abonnementet opsiges.

 

Hos Flipsu.dk kan du også handle som ikke-medlem. Det gør du ved at fravælge medlemsdelen, når du skal ind og købe et produkt. For at købe på normal vis, skal du blot klikke på ”Flippris” under produktsiden og tilføje produktet til kurven vær opmærksom på at du herved opkræves fragt og at priserne ikke vil være lige så fordelagtige som med medlemsskab. Du kan ikke mixe både normalpris og medlemspris.
Vi gør opmærksom på at du som udgangspunkt kun kan foretage 2 ordre pr. løbende måned, med gratis fragt.

 

Fordelene ved at være medlem er, at du kan handle vores produkter til indkøbspriser og derfor kan spare op til 80 %, og dermed er et medlemskab hurtigt tjent ind, vi anbefaler derfor at du prøver medlemskabet gratis de første 30 dage for at teste om medlemskabet er noget for dig. Medlemskabet er uden bindingsperiode og kan derfor opsiges når som helst, hvis det ikke lever op til dine forventninger. Alle besparelser her på Flipsu.dk er udregnet i forhold til markedsprisen.

 

ACCEPT AF MEDLEMSKABSBETINGELSER

 

Når du godkender betingelserne for et medlemskab, accepterer du, at GN Triova ApS (flipsu.dk) må trække den månedlige ydelse, som i dette tilfælde udgør 89 DKK, til du vælger at opsige medlemskabet. De første 30 dage af dit medlemskab er gratis, hvorefter du kan handle produkter til indkøbspriser hos GN Triova ApS (flipsu.dk) for 89 DKK pr. måned.

 

Ved dit første køb, modtager du en kvittering på e-mail, der indeholder information omkring dit medlemskab hos GN Triova ApS (flipsu.dk).

Skulle der ske ændringer i medlemsprisen, vil du blive informeret om dette på mail og på ”Din profil” her på GN Triova ApS (flipsu.dk).

 

ANSVARS- OG HÆFTELSESFORHOLD

 

Fra det øjeblik du bestiller det første produkt, og derved tager medlemskabet hos GN Triova ApS (flipsu.dk) i brug, eller gratisperioden på de 30 dage udløber, er du som kortholder forpligtet til at betale det fulde beløb for medlemsperioden og de følgende medlemskabshævninger, til medlemskabet opsiges. For opsigelse af medlemskab, se da ”Opsigelse og bindingsperiode”.

Du har som medlem altid mulighed for at tilbagekalde tilladelsen til, at vi kan trække beløb fra din konto. Dog vil vi blot sende en faktura pr. mail, hvis du ikke samtidig opsiger dit medlemskab. Opdager du debiteringer, du ikke har tilladt, har du mulighed for at gøre indsigelse til din kortudbyder senest 8 uger efter debiteringen (medmindre andet er aftalt med kortudbyderen).

 

FORTRYDELSES- OG RETURRET

 

Hos flipsu.dk yder vi en fortrydelsesret på 30 dage, hvilket er en udvidelse af den lovpligtige fortrydelsesret på 14 dage ved e-handel.

 

Ønsker du at gøre brug af fortrydelsesretten for en eller flere varer, skal du senest 30 dage fra modtagelse af varen informere flipsu.dk om returneringen på [email protected], denne mail besvares indenfor 24 timer i hverdagene.

Du kan også gøre brug af standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i disse betingelser.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette på [email protected]

 

Varen skal sendes retur uden unødig forsinkelse, senest 14 dage efter at du har meddelt at du ønsker at returnere varen.

 

Fortrydelsesretten gælder ikke levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen. Du mister således din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.

 

Returneringen er dit ansvar, både hvad gælder forsvarlig emballering og håndtering under returnering, indtil varen er hos Flipsu.dk. Sørg altid for at få en kvittering på afsendelsen, så du er sikret i forhold til afsendelsen. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Varen skal returneres i en tilstand, der vurderes til ikke at være brugt, da du hæfter for en eventuel forringelse af varens værdi. Du må prøve varen, som hvis du besøger en fysisk butik. Er der tale om eksempelvis kosmetik, plejeprodukter og dufte, udgør den originale emballage en stor del af varens værdi, hvorfor vi anbefaler, at man returnerer produktet i ubeskadiget og uåbnet stand.

 

I tilfælde af returnering, eller mangler ved en vare, kan den, efter nærmere aftale med os, sendes til:

 

Flipsu.dk

Att. Pakkehotellet

Råsøvej 23

4160 Herlufmagle

 

Forinden bedes du sende en mail til [email protected] hvor vi vil sende dig en returneringsform for at gøre returneringen så gnidningsfri som muligt.

 

REKLAMATIONSRET

 

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Du har 24 måneder reklamationsret når du handler hos Flipsu.dk. Du kan kun gøre brug af din reklamationsret, hvis fejlen ikke skyldes forkert brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Afhængig af den konkrete situation kan du enten få varen repareret, byttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, hvis du henvender dig til os inden for 24 måneder fra leveringen. Bemærk, at reklamationsretten er begrænset, hvis levetiden på produktet også er begrænset.

Opdager du en fejl eller mangel ved et produkt, der er handlet hos Flipsu.dk, skal du henvende dig til Flipsu.dk hurtigst muligt eller inden for rimelig tid på [email protected] Vi vil herefter behandle din reklamation.

 

Er reklamationen berettiget, vil vi stå for fragtomkostninger i form af en fragtlabel sendt på mail. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, da du står for varens varetægt indtil varen er os i hænde.

 

UNGE UNDER 18 ÅR

 

Når du tilmelder dig Flipsu, accepterer du aktivt at være over 18 år. Ved tilmelding af unge under 18 år, skal abonnementet derfor tegnes af forældre eller værge. Værge eller forældre kan altid nemt opsige abonnementet, hvis dette er indgået af et barn eller en ung under 18 år.
Hos Flipsu anbefaler vi derfor at børn og unge vælger at købe varer til normalpriser og derfor ikke oprette medlemskab i forbindelse med købet.

PERSONDATAPOLITIK

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. Vi anvender GLS, Nova og Dao til ordrehåndtering og levering af vores ordrer.

Personoplysningerne registreres hos GN Triova ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige på flipsu.dk er GN Triova ApS. 

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: [email protected].   

Ønsker du at læse mere om vores privatlivspolitik se dette link: https://flipsu.dk/persondata.html

 

COOKIES

 

For at gøre dit besøg nemmere på Flipsu.dk, anvender vi cookies. Derved bliver det lettere for dig at logge ind, samt finde de mest relevante produkter for dig.

En cookie er en lille fil, der kan identificere din pc, tablet eller smartphone og som indeholder oplysninger omkring din adfærd på websitet, for at gøre brugeroplevelsen optimal.

En cookie bliver typisk lageret i 12 måneder.

 

KLAGEADGANG

 

Hvis du får brug for at klage over et køb, foretaget hos Flipsu.dk, kan du henvende dig på [email protected] . Lykkedes det ikke at finde frem til en løsning, kan du i stedet indgive en klage til Forbrugerklagenævnet, der har følgende adresse: Konkurrence - og Forbrugerstyrelsen, Toldboden 2, 8800 Viborg.

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr